Premi Pompeu Fabra de comunicació i noves tecnologies

14 d'abril de 2014

La revista cultural Núvol, ha estat reconeguda amb un dels V Premis Pompeu Fabra, impulsats pel Departament de Cultura a través de la Direcció General de Política Lingüística. El jurat li ha atorgat el Premi Pompeu Fabra de comunicació i noves tecnologies. Núvol és una revista digital especialitzada en cultura que ofereix “un producte d’alta qualitat íntegrament en llengua catalana”.

Els Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC volen expressar públicament la seva enhorabona a la revista, amb la qual manté un programa de col·laboració que permet, als estudiants de l’últim curs dels graus de Llengua i Literatura Catalanes i Humanitats, com del màster de Gestió Cultural i del Programa de Llibre digital, realitzar les pràctiques finals a Núvol.

Altres premiats han estat el grup musical Manel, el projecte Rossinyol de la Universitat de Girona, el filòleg Joan Melià i Garí (Universitat de les Illes Balears), la cadena de restaurants Viena i la voluntària per la llengua, Ileana Belfiore.