Elisa Yuste. Consultoría en Cultura y Lectura

elisa-yuste2Elisa YusteConsultoria en Cultura y Lectura és una empresa que ofereix serveis de consultoria i formació en lectura, tendències en edició digital i aplicacions de la tecnologia en entorns culturals i educatius. Entre els seus serveis està inclòs AppTK, un recomanador d’apps de lectura i d’apps educatives per a nens i joves, creat en col·laboracióamb el grup de recerca E-Lectra de la Universitat de Salamanca, que sorgeix d’un interès compartit per explorar les noves formes de lectura i les possibilitats que tanquen les aplicacions.

Dades del tutor de pràctiques: Elisa Yuste

Condicions de les pràctiques:

1. Modalitat de les pràctiques: Virtual
  2. Data de començament: Al llarg del curs
  3. Data d’acabament: Al llarg del curs
  4. Hores totals de dedicació: Entre 120 i 750 (a convenir amb l’alumne)
  5. Número de places: 1

Projecte formatiu:

• Nom de l’ocupació: Consultoria i formació
  • Requisits previs: Competències en generació de continguts, bon nivell de redacció, habilitats bàsiques d’ús de xarxes socials.
  • Tasques:
  1. Gestió de continguts per al blog http://www.elisayuste.com/blog, un punt de trobada i espai de col·laboració entre persones interessades en el món de la lectura i en l’impacte de les noves tecnologies en els sectors cultural i educatiu.
  2. Generació de continguts (posts…) per al blog sobre lectura, tendències en edició digital i aplicacions de la tecnologia en entorns culturals i educatius.
  3. Difusió d’informació, continguts i serveis vinculats a Elisa Yuste.
  4. Consultoria Cultura i Lectura, a través de la Xarxa (xarxes socials, fòrums especialitzats…).
  5. Anàlisi i valoració d’aplicacions per a nens i joves, i generació de fitxes per al projecte AppTK, un recomanador d’apps per a nens i joves.
  6. Generació de continguts per al projecte AppTK.
  7. Difusió d’informació, continguts i serveis vinculats AppTK.