Paper vs. digital, un debat esgotat?

Libro-de-papel-y-libro-electrónicoEn ple segle XXI ens preguntem si encara té sentit parlar de “paper versus digital”. Per això, des de UOC Alumni ho hem plantejat als nostres convidats, Joan Carles Navarro i Maria Nunes, que sota la moderació de la doctora Teresa Iribarren, professora i directora del màster d’edició digital de la UOC, discutiran obertament sobre el tema.

Sortirem enrocats en una idea o aconseguirem eliminar els prejudicis que estan tan sòlidament arrelats en ambdós costats? En qualsevol cas, al final de la sessió tothom podrà dir-hi la seva perquè com és habitual obrirem el debat als assistents.

Animeu-vos a venir-hi!

NavarroJoan Carles Navarro: Llicenciat en Filosofia i Ciències de l’Educació i postraduat en edició digital, ha treballat durant més de vint-i-cinc anys en multinacionals del sector de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació. Actualment és membre d’ARTransforma, associació que procura l’accés a la cultura a col·lectius en risc d’exclusió social, i escriu articles i ressenyes en diferents mitjans d’informació i en el seu blog Restes d’Inestabilitat. @JCarles_Navarro

Nunes

Maria Nunes: Catedràtica de llengua i literatura catalanes a l’ensenyament secundari. És lectora per plaer i professionalment, col·laboradora a la web de literatura i actualitat cultural Llegir en cas d’incendi. És membre de l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana.

@mnunesal

teresaTeresa Iribarrendoctora en Filologia Catalana per la Universitat Autònoma de Barcelona. Professora agregada dels Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC, dirigeix el Màster d’Edició digital.

@TeresaIribarren

Quan? Dimarts 14 d’abril de 2015 a les 19h