S’obre el termini per presentar peticions per fer pràctiques no curriculars en empreses

8 d'octubre de 2015

Ha començat el termini perquè els alumnes del màster d’Edició Digital de la UOC enviïn, si ho desitgen, les seves candidatures per optar a una plaça de pràctiques no curriculars en empreses. Trobareu tota l’oferta a la pestanya Pràctiques del blog. Hi poden optar tots els alumnes que estiguin matriculats al màster d’Edició Digital o a algun dels seus programes associats: els postgraus Tecnologies de l’Edició Digital (Ca / Es) i Gestió i Màrqueting Editorial (Ca / Es) i a les especialitzacions Tècniques d’edició digital (Ca / Es) i Estratègies de comercialització del llibre.

Qui hi estigui interessat, ha d’enviar un correu electrònic a ogassol@uoc.edu amb un CV actualitzat i una carta de motivació adreçada a l’empresa. Quan l’empresa ho demani o en els casos que hi hagi diversos aspirants per una mateixa plaça, el candidat o candidats hauran de passar un procés de selecció.

El termini per presentar candidatures a pràctiques restarà obert al llarg del curs, condicionat a l’oferta en actiu. Els alumnes interessats a fer pràctiques a Penguin Randon House, tenen de termini fins al 18 d’octubre per enviar la seva petició.

Professora agregada dels Estudis d'Arts i Humanitats i directora del màster en Edició Digital.