S’obre el termini per presentar peticions per fer pràctiques no curriculars en empreses

Ha començat el termini perquè els alumnes del màster d’Edició Digital de la UOC enviïn, si ho desitgen, les seves candidatures per optar a una plaça de pràctiques no curriculars en empreses. Trobareu tota l’oferta a la pestanya Pràctiques del blog. Hi poden optar tots els alumnes que estiguin matriculats al màster d’Edició Digital o a algun dels seus programes associats: els postgraus Tecnologies de l’Edició Digital (Ca / Es) i Gestió i Màrqueting Editorial (Ca / Es) i a les especialitzacions Tècniques d’edició digital (Ca / Es) i Estratègies de comercialització del llibre.

Qui hi estigui interessat, ha d’enviar un correu electrònic a ogassol@uoc.edu amb un CV actualitzat i una carta de motivació adreçada a l’empresa. Quan l’empresa ho demani o en els casos que hi hagi diversos aspirants per una mateixa plaça, el candidat o candidats hauran de passar un procés de selecció.

El termini per presentar candidatures a pràctiques restarà obert al llarg del curs, condicionat a l’oferta en actiu. Els alumnes interessats a fer pràctiques a Penguin Randon House, tenen de termini fins al 18 d’octubre per enviar la seva petició.