Vols fer pràctiques en empreses del sector del llibre?

9 d'octubre de 2013

El postgrau Llibre i lectura en la societat de la informació UOC – Grup 62  ofereix lallibresvoladors possibilitat que els alumnes facin pràctiques no curriculars al llarg del curs en editorials que estan desenvolupant projectes innovadors, com ara  Andana Editorial,   Raig Verd Punctum, entre altres; en empreses i entitats líders del sector de la distribució i comercialització del llibre, com el Gremi de Llibreters, o en plataformes digitals de cultura, com Núvol.

Un exemple: les pràctiques a Andana Editorial

Andana Editorial és una segell valencià. El seu catàleg inclou gèneres molt diversos adreçats a totes les edats, però especialment als lectors infantils i juvenils. Amb una aposta ferma per la qualitat literària i d’edició, Andana ha fet de les noves tecnologies i la innovació una constant en la promoció i difusió dels seus projectes. Entre les darreres publicacions destaquen els àlbums il·lustrats d’Oliver Jeffers i obres tan interessants com Els fantàstics llibres voladors del Sr. Morris Lessmore.

Andana ofereix a dos alumnes del postgrau que s’integrin activament al grup de treball que dissenya i desenvolupa la campanya de promoció de dos llibres que són a punt de llençar-se al mercat:

1. El dia que les ceres de color van dir prou, d’Oliver Jeffers. El llibre fa 12 setmanes que és a la llista de bestsellers del New York Times i Andana Editorial el traurà en català el pròxim mes de febrer. En trobareu més informació aquí.

Aquí podeu veure un dels vídeos de promoció que han preparat del seu darrer llibre d’Oliver Jeffers, l’Increïble nen menjallibres:

2. Olivia i les princeses. A la darrera Fira de Bolonya Andana Editorial va comprar els drets de publicació dels llibres de l’Olivia, d’Ian Falconer. L’Olivia és un personatge que ja té varis llibres publicats en diversos idiomes, i és tot un fenomen al mercat anglosaxó.  En trobareu més informació aquí.